FAQ - Pikavastaukset kysymyksiisi
Kysymyksiä tuotteista
Minulla on kysymys tuotteesta. Keneen voin ottaa yhteyttä?
Käyttäkää yhteydenottolomakettamme täällä ja valitkaa "Tuotetiedustelu".
Mikä on verkkokaupan tuotteiden parasta ennen -päiväys?
Verkkokaupastamme lähetettävien tuotteiden vähimmäissäilyvyysaika on 3 kuukautta, mutta yleensä paljon pidempi. Tuotteidemme nopeiden läpimenoaikojen vuoksi varastossa tarkempi rajaus ei valitettavasti ole mahdollista. Tuotteidemme säilyvyysaika on aina määritellyn kuukauden loppuun asti.
Tuotteet, joiden parasta ennen -päiväys on lyhyempi, alennetaan vastaavasti ja merkitään merkinnällä "lyhyen parasta ennen -päiväyksen vuoksi".
Miksi verkkokaupan hinnat ovat kalliimpia kuin vähittäismyymälöissä?
On mahdollista, että löydät tuotteitamme halvemmalla vähittäiskaupoista kuin verkkokaupastamme. Tämä johtuu siitä, että meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta vaikuttaa tuotteidemme hinnoitteluun vähittäiskaupoissa. Tämä on
jälleenmyyjän vastuulla.
Verkkokauppamme suurimmat edut ovat siis
Koko ja monipuolisen
valikoimamme saatavuus ympäri vuorokauden
- Tilaaminen suoraan valmistajalta
- Kahvituotteita ei ole saatavilla myymälöissä
- Ilmainen toimitus 25 euron tilausarvosta alkaen
- Tilaus tilataan kätevästi kotoa käsin
- Tilauksesi saapuu tuoreena, nopeana ja nopeasti kotiisi.
Miksi kaikki tuotteet eivät ole aina saatavilla?
Teemme parhaamme suunnitellaksemme tuotteidemme määrät optimaalisesti, jotta niitä on aina saatavilla ja voimme samalla taata tuoreuden. Vaihtelevan kysynnän vuoksi emme kuitenkaan aina pysty pitämään kaikkia tuotteita varastossa jatkuvasti. Toivomme ymmärrystäsi.
Kysymyksiä merenkulusta
Onko tilaukselle asetettu vähimmäisarvo?
Ei, vähimmäistilausarvoa tai -määrää ei ole. Jo 25 euron tilausarvosta alkaen toimitamme tilauksesi maksutta koko Saksaan! Sen alle toimituskulut ovat 4,99 €.
Kuinka korkeat ovat toimituskulut?
Tilauksen arvosta 25 € alkaen toimitamme tilauksesi maksutta koko Saksaan! Tätä pienemmät toimituskulut ovat 4,99 €.
Voinko toimittaa tilaukseni Packstationiin tai postiin?
Voit tietysti myös toimittaa pakettisi Packstationiin tai postiin. Kun toimitat paketin Packstationiin, varmista, että annat oikean osoitteen (katu: Packstation, talon numero: Packstation nro, lisäosoite: oma postinumero).
Mitä pakettipalvelua käytetään ja kuinka kauan toimitus kestää?
Toimitus tapahtuu DHL:llä 2-4 työpäivän kuluessa tilauksen ja onnistuneen maksun jälkeen.
Mihin maihin toimitamme tällä hetkellä?
Toimitamme tällä hetkellä toimituksia Saksaan, Itävaltaan ja Ranskaan.
Työskentelemme kuitenkin tämän parissa, jotta voimme tulevaisuudessa tarjota toimituksia myös muihin maihin.
Miksi saan paketti-ilmoituksia Seebergeriltä ja DHL:ltä?
Ei hätää - emme luovuta sähköpostiosoitettasi DHL:lle. Rekisteröityneenä DHL:n asiakkaana saatat saada ilmoituksen, kun paketti on matkalla DHL-osoitteeseesi.
Jos et enää halua vastaanottaa näitä automaattisia DHL-ilmoituksia, voit poistaa ne käytöstä täältä.
Maksuvaihtoehdot
Mitä maksuvaihtoehtoja tarjotaan?
PayPal
Luottokortti
Lasku Klarnalla
Pikasiirto
Maksu etukäteen
Voinko loppukuluttajana tilata myös puhelimitse tai sähköpostitse?
Ei tämä valitettavasti ole mahdollista, sillä koko maksujen käsittely on mahdollista vain verkossa.
Voinko silti lunastaa alennuskoodini tilaukseni tekemisen jälkeen?
Ei ole valitettavasti mahdollista vähentää tilaustasi alennuskoodilla.
Säännöllinen toimitus
Miten säännöllinen toimitus toimii?
Tahdotko koskaan enää olla ilman lempivälipalojasi? Silloin säännöllinen toimitus on juuri sinulle. Voit valita oston yhteydessä, haluatko saada tuotteesi kertaisesti vai säännöllisesti. Jos valitset säännöllisen toimituksen, saat:
- automaattisen täydennystoimituksen
- 10 % alennuksen jokaisesta tilaustilauksesta
- täyden joustavuuden, esim. toimitusten ohittamisen tai tilauksen keskeyttämisen
Täydellinen jokaiselle, joka tykkää napostella - mutta ei halua tilata jatkuvasti uudelleen.
Mitkä toimitusjaksot ovat käytettävissä?
Sinä päätät, kuinka usein haluat välipalojesi saapuvan - tarpeidesi mukaan. Voit valita seuraavista vaihtoehdoista:
- joka kuukausi
- joka 2 kuukauden välein
- joka 3 kuukauden välein
Tärkeää: Valittua aikaväliä ei voi muuttaa sen jälkeen, kun tilaus on otettu pois. Jos kuitenkin tarvitset taukoa välillä, voit keskeyttää tilauksen milloin tahansa tai jättää yksittäisiä toimituksia väliin.
Miten voin hallita tai peruuttaa tilauksiani?
Voit hallita tilauksiasi kätevästi asiakastilisi kautta kohdassa "Tilaukset". Siellä on kaksi vaihtoehtoa:
"Näytä tiedot" (vasen painike):
Täältä löydät yleiskatsauksen kaikista asetuksista. Voit:
- muuttamaan toimitusosoitetta
- ohittaa seuraavan toimituksen
- tauottaa tai aktivoida tilauksen uudelleen
- näyttää kaikki suunnitellut toimituspäivät kohdassa "Näytä vireillä olevat tilaukset" ja ohittaa yksittäiset toimituspäivät
- peruuttaa tilauksen klikkaamalla "Sulje"
(Jos peruutat tilauksen, et saa enää uusia laskuja etkä toimituksia.
Huomio: Peruutusta ei voi peruuttaa. Jos tarvitset vain tauon, on parempi käyttää taukotoimintoa.)
Hallinta (oikea painike):
Täällä voit nopeasti ja suoraan:
- jättää seuraavan toimituksen väliin
- tauottaa tilauksesi
Mitkä maksutavat ovat käytettävissä säännöllisessä toimituksessa?
Säännöllinen toimitus on mahdollista vain PayPalilla. Kertatilauksiin voit käyttää myös muita maksutapoja, kuten luottokorttia, Klarnaa tai välitöntä pankkisiirtoa.
Tilaukseen liittyvät ongelmat
Tuote saapui vahingoittuneena. Mitä minun pitäisi tehdä?
Pahoittelemme, että tuote on todennäköisesti vahingoittunut kuljetuksen aikana. Pyydämme lähettämään meille sähköpostia osoitteeseen shop@seeberger.de ja ilmoittamaan tilausnumeron ja vahingoittuneen tuotteen.
Mahdollisuuksien mukaan lähetä meille myös kuva vahingoittuneesta tuotteesta.
Pakettini ei ole saapunut, se on kadonnut tai se on palautettu. Mitä minun pitäisi tehdä?
Olemme pahoillamme, että toimituksessa oli ongelmia. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen shop@seeberger.de ja ilmoita tilausnumero. Hoidamme sen jälkeen jatkotoimenpiteet ja lähetämme sinulle tilatut tuotteet uudelleen.
Yksi tai useampi tuote puuttuu paketistani. Mitä minun pitäisi tehdä?
Pahoittelut, jos yksi tai useampi tuote puuttuu paketistasi. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen shop@seeberger.de ja kerro meille, mitä tuotteita puuttuu. Lähetämme ne sinulle luonnollisesti veloituksetta.
Olen saanut vääriä tuotteita, mitä minun pitäisi tehdä?
Tämän ei tietenkään pitäisi tapahtua. Lähetä sähköpostia osoitteeseen shop@seeberger.de ja ilmoita tilausnumero ja puuttuvat tai virheelliset tuotteet.
Valitukset ja palautukset
Minulla on tuotevalitus. Mitä teen?
Käyttäkää verkkosivuillamme olevaa yhteydenottolomaketta täällä ja kertokaa meille mahdollisimman tarkasti, mistä haluatte valittaa.
Miten voin peruuttaa tilaukseni?
Jos mahdollista, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen shop@seeberger.de ja lähetä peruutuspyyntösi ennen toimitusvahvistusta. Saat tällöin meiltä vahvistuksen.
Jos paketti on jo lähetetty, toivomme silti lyhyttä sähköpostiviestiä sinulta. Kieltäydy tällöin vastaanottamasta pakettia, jotta se voidaan palauttaa meille.
Muut huolenaiheet
Olen kaupallinen jälleenmyyjä ja haluaisin myydä Seebergerin kuivattuja hedelmiä. Keneen minun pitäisi ottaa yhteyttä?
Ota yhteyttä kollegoihimme myynnistä. Voit tehdä sen helposti yhteydenottolomakkeella täältä.
Olen catering- / yritysasiakas ja olen kiinnostunut Seebergerin kahviratkaisuista. Keneen voin ottaa yhteyttä?
Sivuilta www.seeberger-professional.de löydät lisätietoja ja yhteystietoja
.
Olen pitopalvelu/yritysasiakas ja haluaisin tilata kahvia jne. Keneen voin ottaa yhteyttä?
Ota yhteyttä myyntiedustajaan tai info@seeberger-professional.de
- Kun teet valinnan, sivu päivittyy kokonaan.